суббота, 3 апреля 2021 г.

 

"Мужність залишається в віках"

Щорічно український народ, підтримуючи зв’язок поколінь, віддає глибоку шану солдатам і офіцерам, рядовим і генералам, робітникам і службовцям, які пройшли вогняне горнило бойових дій у Республіці Афганістан та інших «гарячих точках» планети. 15 лютого – День вшанування учасників бойових дій на території інших держав, а для переважної більшості українців – це день вшанування пам’яті загиблих воїнів-афганців.

Минають дні, ідуть роки.
Життя листки перегортає.
А біль Афгану – навіки,
В душі чомусь не замовкає.
Я повернувся з тих завій,
Але тривожать сни, як рани,
Що ми ведемо смертний бій,
І що товариш все ще з нами.
Гірський суворий перевал,
Розщелина…Важке каміння…
Товариш мій від кулі впав,
І смерть нагадує про тління.
Живу. Валерія - нема.
Немає сина, брата, друга.
І тиша скрикує німа,
І не стихає в серці туга.
Я там, ще й досі на війні,
Обличчя вгадую знайомі
І з другом бачуся у сні.
І кличу все його додому
Хай земля наша рідна і земля всього світу не здригається від полум’я нових воєн. Любові великої і небесної, миру і злагоди дай, Господи, моєму народові і всім народам сущим на землі.






Комментариев нет:

Отправить комментарий

  Виставка-реквієм «Біда забрала в мене щастя радіти теплому дощу…» (До Дня Чорнобильської трагедії. -- (26.04.1986) 26 квітня − День Чорно...