среда, 7 июня 2023 г.

Краю мій, тобі моя любов!

 Краєзнавча діяльність бібліотек – це величезне поле діяльності, багатогранне і невичерпне. Гуманітарно-просвітницька, краєзнавча діяльність бібліотеки особливо важлива для молоді. Потреба у глибокому пізнанні історії рідного краю з його видатними особистостями має стати природним бажанням кожної людини.

Співробітники Публічної бібліотеки провели для учнів огляд книжкової виставки «Краю мій, тобі моя любов!», розповіли дітям про видання, присвячені історії Білгорода-Дністровського - про його розвиток, підприємства, пам'ятні місця та про його людей - істориків-краєзнавців, письменників, людей, які зробили свій внесок у розвиток міста


Комментариев нет:

Отправить комментарий

  Виставка-реквієм «Біда забрала в мене щастя радіти теплому дощу…» (До Дня Чорнобильської трагедії. -- (26.04.1986) 26 квітня − День Чорно...