четверг, 15 июня 2023 г.

Я мрію,я живу,я сподіваюсь

 Щастя в простих речах:

Коли любов в очах,
Люблячий дім та й мир,
Поруч коханий кумир.
Щастя живе у серцях
Кружляє в круговертях.
Двом коли добре в тиші
Спокій стає на душі.
Щастя, коли додому
Тягне тебе свідомо,
Знаєш, що там чекають,
Посмішкою зустрічають.
Щастя – приносять діти,
Їх плекаєм, як квіти.
Коли ми щастя маєм,
Часто так не вважаєм.
Хочеш бути щасливим,
Тож не стань гордівливим.
Радість і світло неси,
Навіки любов збережи.
Анна Стоєва. 23.06.2022
    15 червня в Публічній бібліотеці відбулася творча зустріч з Анною Колісніченко-Стоєвої, поетом, письменником, членом АЛБ «Буджак».



    Анна – багаторазовий переможець Всеукраїнських і Міжнародних конкурсів. Лауреат І премії «Лиманські Зорі» 2021р., Лауреат І премії міжнародного творчого конкурсу «Алея Зірок України» 2023р., отримала Гран-Прі у конкурсі «Оксамит» 2023р., входить до ТОП 30 найталановитішої молоді України «Золота Молодь України 2021р.»




    Друкувалася в літературних альманахах «Наш край», присвяченому 30-річниці Незалежності України – 2021р., «Книга з ароматом кави» - 2021р., «Для тебе» -- 2023р., та в місцевих засобах масової інформації.




    В бібліотеці Анна презентувала свою першу власну книгу -- «Я мрію. Я живу. Я сподіваюсь.»
Присутні з захопленням прослухали історію створення цієї збірки, куди увійшли: пейзажна лірика, дитячі сторінки, гуморески, а також оповідання про фортецю – «Дівоча вежа», «Таємничий рів», «Кришталевий міст».
Гостя читала багато своїх віршів, на замовлення читала вірші раннього періоду, тематичні вірші. Розповіла про принципи віршування.




    З задоволенням відповідала на запитання присутніх про свою творчість, про те, як народжуються її вірші, та що надихає її на творчість.
До того ж, Анна організовує та проводить конкурси молодих літераторів, в якому приймає участь молодь зі всієї України.
Презентація пройшла надзвичайно цікаво, емоційно.






    Присутні з задоволенням і вдячністю сприйняли зустріч з Анною. Всі охочі змогли придбати її книгу «Я мрію. Я живу. Я сподіваюсь.»
Співробітники Публічної бібліотеки дуже вдячні Анні за подаровану книгу.
Бажаємо творчих успіхів цій чудовій людині та чекаємо на нові зустрічі.




Комментариев нет:

Отправить комментарий

  Виставка-реквієм «Біда забрала в мене щастя радіти теплому дощу…» (До Дня Чорнобильської трагедії. -- (26.04.1986) 26 квітня − День Чорно...