четверг, 6 апреля 2023 г.

Здоров'я - головний життєвий скарб

 7 квітня відзначається Всесвітній день здоров’я. Дата була обрана невипадково - 7 квітня 1948 почала свою діяльність Всесвітня організація здоров'я.



Публічна бібліотека пропонує виставку книжок, які розкажуть про те, що потрібно нашому імунітету, як налагодить вагу та сон, як управляти стресом, яку користь надає фізична активність.



Також майбутніх мам можуть зацікавити «Книга про здорову вагітність», книги про здоров’я дитини.
Бібліотека має в своєму розпорядженні великий фонд книжок та журналів, які допоможуть нашим читачам зберегтздоров'я на довгі роки .

Комментариев нет:

Отправить комментарий

  Виставка-реквієм «Біда забрала в мене щастя радіти теплому дощу…» (До Дня Чорнобильської трагедії. -- (26.04.1986) 26 квітня − День Чорно...