четверг, 11 мая 2023 г.

З Родини йде життя людини!




     До Міжнародного дня сім’ї, який в Україні відзначають 15 травня, та Міжнародного дня матері, який у 2023 році припав на 14 травня, в комунальній установі «Публічна бібліотека Білгород-Дністровської міської територіальної громади» пройшли цікаві заходи для юнацької та дитячої аудиторій.

    Актуальна розмова відбулася бібліотекарів Публічної бібліотеки з учнями 8 класу Академічного ліцею під назвою «З Родини йде життя людини!». «…Сім’я посідає особливе місце в житті кожної людини. Тато й мама дають нам життя, виховують, навчають, привчають до праці. Вони хвилюються за невдачі та радіють успіхам. Ласкава мама завжди приголубить, а руки батька підтримають і захистять. Сім’я – святиня української нації. В ці тяжкі часи для нашої країни ми об’єдналися і немов одна сім’я протистоїмо російським агресорам», - говорили бібліотекарі.


    «Без сім’ї нема щастя на землі» - кажуть в народі. Українська жінка-мати: тендітна, ніжна, оберігає, надихає, підтримує. Така талановита, гарна жінка-поетеса - член Асоціації літераторів Бессарабії «Буджак» Анна Колісніченко-Стоєва була гостею заходу в бібліотеці. Анна презентувала свою нову збірку «Я мрію. Я живу. Я сподіваюсь». Прочитала вірш «Лист від янгола», яким розпочала свій виступ, ще пролунали вірші: «Мамині руки», «Рушничок», гумореска, присвячена сину, та багато інших. Потім учні складали прислів’я про сім`ю, читали вірші українських поетів про маму. Найактивніші отримали солодкі призи.




Комментариев нет:

Отправить комментарий

  Виставка-реквієм «Біда забрала в мене щастя радіти теплому дощу…» (До Дня Чорнобильської трагедії. -- (26.04.1986) 26 квітня − День Чорно...