понедельник, 29 апреля 2024 г.

 

Всесвітній День Здоров'я «Що тебе заважає бути здоровим»

 

🔰 7 квітня щороку світ відзначає Всесвітній День Здоров'я, нагадуючи усім нам про важливість піклування про наше фізичне та психічне благополуччя.

Всесвітній День Здоров'я - це чудовий час, щоб згадати про важливість турботи про своє психічне здоров'я і вжити конкретних кроків для його зміцнення.


З метою підтримки психічного здоров'я, спрямованого на боротьбу з дискримінацією та стигматизацією людей з психічними розладами та на підвищення рівня обізнаності про питання психічного здоров'я в цілому фахівці Б-Дністровський РВП ДУ "Одеський ОЦКПХ МОЗ України"з Іриною Возною на базі КУ «Публічна бібліотека Білгород-Дністровської міської територіальної громади»  провели зустрічі 3.04 із студентами Білгород-Дністровського коледжу природокористування, будівництва та комп'ютерних технологій, а 4.04  із особами міра покарання, яких не пов’язаних з позбавленням волі Білгород-Дністровського районного відділу філії Державної установи «Центр пробації» в Одеській області .

🔹Психічне здоров'я відіграє ключову роль у нашому житті. Воно впливає на те, як ми сприймаємо себе та світ навколо нас, як ми справляємося зі щоденними стресами та викликами. Важливо розуміти, що турбота про своє психічне здоров'я не обмежується тільки лікуванням психічних розладів. Це також охоплює практики підтримки та зміцнення свого психічного благополуччя.


🔹Однією з найважливіших практик підтримання ментального здоров'я є регулярне спілкування з близькими. Розмови з друзями або сім'єю можуть бути не тільки приємним проведенням часу, а й ефективним способом підтримання психічної рівноваги. Можливість поділитися своїми думками, почуттями та проблемами допомагає зменшити стрес і відчуття самотності.

🔹Іншою важливою практикою є турбота про своє тіло. Регулярні фізичні вправи допомагають зменшити рівень стресу і тривоги, покращують настрій і самооцінку. Крім цього, здорове харчування і правильний режим сну відіграють ключову роль у підтримці психічного благополуччя.

📍 Пам'ятайте: якщо вам або вашим близьким потрібна кваліфікована допомога та психологічна підтримка - не відкладайте звернення до фахівців:

 📌 0 800 33 20 29 — Гаряча лінія кризової підтримки Українського ветеранського фонду

  📌  (063) 64 64 991 / vvybir.org.ua — ГО «Вільний вибір», психологічна підтримка та реабілітація

  📌  Мобільний застосунок «База» — психологічна самодопомога для ветеранів та ветеранок

  📌 veteranhub.com.ua — ветеранська спільнота Veteran Hub, підтримка, психологічні та юридичні консультації

  📌 mentalhelp.com.ua — онлайн-платформа безкоштовної професійної психологічної допомоги









 

 

 

 

Комментариев нет:

Отправить комментарий

  Краса барв і візерунків в Білгород-Дністровській Публічній бібліотеці В КУ «Публічна бібліотека Білгород-Дністровської міської територіа...